sunnuntai 20. marraskuuta 2011

sunnuntai maanantai yö

Sunnuntai maanantai yö. Se on yö jolloin ajatukset eivät jätä rauhaan.... Se on yö jolloin muut nukkuvat ja minä ajattelen, että enköhän minä yhdestä päivästä selviä pätkä unillakin. Se on kummallinen yö. Muuten minulla on hyvät unenlahjat, mutta sunnuntai maanantai yönä uni kiertää minut kaukaa.

Viimeaikoina aika on mennyt hitaasti. Päivät ovat sekoittuneet toisiinsa. Aamut ja illat ovat olleet yhtä ja samaa... Ohjaus projekti on takana päin. Helpottunut vai tyhjä?? Olen myös nyt aikuinen, ja tietenkin juhlinut sitä kuin aikuinen... Vaikka ei aikuiselta vielä tunnukkaan. En tiedä oliko se kivaa vai kamalaa... Viikonloppu oli hyvin kummallinen... En ole ollut Hulda! Olen ollut ohjaaja, aikuinen ja täysin lapsi... Olen ollut juhlakalu ja elänyt menneissä. Olen ajatellut itseni solmuun, mutta kaikki on ollut selvää jo pitkään. Olen saanut rahaa, mutta unohtanut huomata selkeitä, tärkeitä merkkejä. Pelännyt, nauranut ja tehnyt typeryyksiä. Ollut huomion kipeä mutta paennut pois muiden silmistä. Olen hykerrellyt onnesta, hämmentynyt, nauttinut, laulanut, tanssinut.... Huomenna alkaa taas arki. Odotanko sitä innolla vai kauhulla? Sen päivissä on rytmi, mutta ne juoksevat pois alta. Nopeammin kuin olisi sallittua! Olen löytänyt muurit, jotka peittävät minua. En vain osaa niitä kaataa. Tarvin aikaa, mutta sitä ei tunnu olevan. On sunnuntai maanantai yö, yksi pahimmista...

3 kommenttia:

  1. et ole ollut hulda. et ole ollut pohtivainen maanläheinen hulda joka kuuntelee ja auttaa ja nauttii pienestä, mutta kyllä sittenkin olet ollut ihana itsesi. Aikuinen on lopulta vain täysi ikää ja fiksu ihminen ei kasva aikuiseksi milloinkaan ja mitä siihen juhlimiseen tulee... normaalia luulisin :D älä pelkää arkea ei se pahaa tee, palauttaa vain rauhan <3 olet ihana ja tärkeä

    VastaaPoista
  2. Kiitos Peppi!<3 Olet itsekkin uskomattoman ihana ja tärkeä. Ei pidä ymmärtää täysin väärin. Minulla oli ihana viikonloppu. Erilaisuus ja outous vain hiukan pelottivat ja pistivät sekaisin. Arkikin on ihanaa, koska pääsen teidän kanssa taas teatterille!<3 Niinkuin sinä sanoit, oli epätodellinen viikonloppu! Pljon tapahtui 48 tunnin aikana.

    VastaaPoista
  3. Hengessä mukana joka ikinen sunnuntai-maanantai yö!!! Joten korjaus: muut nukkuvat ja Hulda&Auriina ajattelevat pienet päänsä puhki XD

    VastaaPoista