tiistai 22. marraskuuta 2011

90 asiaa minusta:)

1. Pidän jäätelöstä aivan mahdottomasti!
2. Minä rakastan kesäiltoja
3. En jaksaisi koulua...
4. Laskettelu on lempi talvi urheilulajini!
5. Rakastan kirjoja ja lukemista!!
6. Olen käynyt kreikassa, espanjassa, ranskassa, norjassa, saksassa, monacossa ja ruotsissa.
7. Olen ollut kahtena kesänä raksalla töissä.
8. Olen autokoulussa..
9. Nimeni on Hulda-Maria, väliviivalla.
10. Haaveilen suuresta, upottavasta nojatuolista.
11. Ja tietenkin asunnosta, missä se olisi:)
12. Olen ohjannut kokoillan pituisen teatteri projektin.
13. Olen ollut ujo
14. Mutta en tunne olevani enää:)
15. Virallisista puheluista, tai soitoista tuntemattomille, en pidä!
16. Harrastan teatteria, ja sitä rakastan!
17. En ole ikinä seurustellut.
18. Minulla on paljon ihania ja erilaisia ystäviä<3
19. Pidän piirtämisestä ja maalaamisesta, mutta harrastan näitä pääasiassa vain koulussa.
20. Minulla on hömppä kissa Viiru.
21. Olen lukiossa, ja ajattelin kirjoittaa biologian ja psykologian.
22. Haluaisin tulevaisuudessa tehdä töitä ihmisten parissa. Enempää en tiedä.
23. Kuulun koulumme oppilaskunnan hallitukseen.
24. Olen remontoinut ja sisustanut huonettani kohta pari vuotta ;D
25. Pidän (melkein) kaikista punaisen eri sävyistä.
26. Pidän muutenkin paljon väreistä!
27. Unelmieni asunto olisi vanhaan tehdas rakennukseen uudistetut tilat. Isot ikkunat, vanhoja tiiliseiniä, korkeita tiloja. Massiivisia, vanhoja ja tummia kalusteita. Ehkä hiukan vaikutteita afrikasta...
28. Olen huono kielissä
29. Olen hyvä organisoimaan isojakin juttuja.
30. Minulla ei ikinä ole ollut lempi bändiä, laulajaa tai musiikki tyyliä.
31. Sen sijaan pidän monenlaisesta musiikista. Ja melkein kaikki menee...:)
32. Inhoan kauhu leffoja!!
33. Avoimuutta arvostan suuresti.
34. Olen käynyt kerran leffassa yksin, ja se ei ollut niin hienoa kuin olisi voinut luulla =D
35. En ole nähnyt kolmea serkuistani ikinä....
36. Pienenpänä sain kerran puolessa vuodessa itku potku raivarin, muuten olin rauhallinen lapsi =D
37. Hulda<3Kahvi
38. Hyvä ruoka voittaa kaikki jälkiruuat! Ja meidän isä tekee hyvää ruokaa<3
39. Pidän hyvin tehdyistä perus koti ruuista, mutta kaiken voittavat hiukan erikoisemmat! Thai, kreikkalainen, kiinalainen...jne
40. Tanssin vanhat tänävuonna
41. Olen siis nelivuotisessa lukiossa
42. Haluaisin jo opiskelemaan vain jotain mitä itse haluan!
43. Olen huomannut että mitä vähemmän miettii, sitä enemmän voi nauttia:)
44. Järki kannattaa silti säilyttää;D
45. Juuri nyt haluaisin rantalomalle!!! Esim. boraboralle! (en tiennyt vähän aika sitten, että sellainen on oikeasti olemassa!!!:D)
46. Itsestään on hyvin vaikea keksiä 100 tällaista juttua...
47. En osaa laulaa. Sukuvika ;)
48. Jos minulta kysytään, mikä on lempi kirjani tai elokuvani, en osaa vastata!
49. Tulen hyvin toimeen lasten kanssa.
50. Pelkään veljeni kevarin kyydissä! Mutta vain veljeni kyydissä!!=D
51. Minulle ei tule huono olo autossa vaikka lukisin kirjaa.
52. Olen viimeaikoina tuhlannut rahaa ihan liikaa.
53. Odotan kammoksuen englannin koetta...=/
54. En omista yhtään hyvän tuoksuista hajuvettä!
55. Osaan kummelit melkein ulkoa vieläkin. Ainakin hyvin monia sketsejä! Tuli niitä joskua sen verran katsottua:D
56. Rakastan mökkiämme. Kerron siitä aina ehkä liiankin ylpeänä!!:)
57. Kerään arabian KoKo sarjaa.(siis astioita...)
58. Minulla on niitä jo aikas paljon!
59. Olen horoskooppimerkiltäni skorppioni.
60. Minulla ei ole lempi vuodenaikaa, mutta en pidä niistä ajoista kun ei tiedä onko kevät, kesä, syksy vai talvi...
61. Syön usein jouluisin suklaa kiintiöni täyteen, niin että seuraavan vuoden aikana harvoin TODELLA tekee mieli suklaata.... Kyllä sitä silti syön, jos tarjotaan :D
62. Huoneeni on sisustettu viininpunaisella, mustalla ja valkoisella.
63. Eilen sain ikeast työpöydän, mutta en jaksaisi millään koota sitä...:/
64. En osaa päättää minkä väriset verhot haluaisin....
65. Ostin juuri uudet kengät, ja nyt jo haikailen uusia!! :D
66. Aloitin lukemaan "salaisuus" kirjaa, kun niin moni on sitä kehunut ja suositellut... Mutta siitähän iski stressi! Tiedän tuon kirjan pääidean jo ennestään, ja pitkälle elänkin sen mukaan. Mutta kun aloin lukea sitä, rupesin toimimaan juuri päinvastoin... Ja negatiiviset ajatukset alkoivat pelottaa. En anatanut niille edes pientä mahdollisuutta saavuttaa ajatuksiani, ja se kävi ihan työstä! Ja niitähän alkoi tulvia mieleen, mitä enemmän niitä torjuin! Ehkä vielä jonakin päivänä.....:)
67. Haluaisin opiskelemaan jonnekkin muualle kuin tampereelle.
68. Nyt minulta meinaa jo juttu loppua....
69. Haluaisin opiskella symboliikkaa, jos olisi aikaa. Se on aina kiehtonut, mutta ei sitten ilmeisesti tarpeeksi jaksaakseni ottaa asioista selvää :D
70. Minä olen kärsivällinen, mutta minun kanssani pitää myös olla kärsivällinen:) Olen joskus hidas lämpeämään:)

(kysyin ystävältäni apua, ja sieltä tuli... 7 seuraavaa)

71. "olen syntynyt diplomaatiksi"
72. "en itke enkä raivoa enkä huuda" (niinhän se luulee ;D)
73. "oikeasti pikkuveljeni tulee avaruudesta" (tottatotta!!)
74. "Tykkään analysoida ihmisiä" (kuulostaa todella pahalta ;D)
75. "En ikinä kerro ihmisille kun ihastun" (tietää, koska on useammin kun kerran jankannut "ootko ihastunu, ootko??" hehee =D)
76. "Minusta tulee englannin kielen professori" (totta tuokin ;D)
77. "Olen 30 vuotta ikäisiäni edellä" (toivottavasti en sentään....:/)

78. Lähdemme luokan kanssa keväällä kulttuurimatkalle:)
79. Olen joissakin asioissa hyvin laiska!
80. Olen kirjoittanut tätä nyt 3 päivää :)
81. Nukahdan aina mahalleni.
82. Tuli ja vesi ovat kiehtoneet minua aina.
83. En tykkää laulaa karaokea :D
84. Aloitin tänään uuden päiväkirjan pitkän tauon jälkeen:)
85. En kerro kaikkea edes päiväkirjalle.
86. Olen hyvä kuuntelemaan, jos itselläni on kaikki kohtalaisesti raiteillaan:)
87. Olen luotettava ja kun löydän ystävän, suhde yleensä kestää vuosia:)Olenhan tuntenut kaikki lähimmät ystäväni vähintään 3-15 vuotta.
88. Riidellessä olen osapuoli joka haluaisi selvittää tilanteen rauhallisesti puhumalla.
89. Mutta kyllä sitä joskus pinnakin pettää. Ja silloin tulee ulos kaikki kerralla:)
90. Inhoan asioita, jotka jäävät selvittämättä!

Siinä on!! 100 tuli 90 :D

3 kommenttia: