keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Auriina on meillä ja kirjottelee tossa mun päiväkirjaan:D Joten ajattelin itse tulla kirjottelemaan tänne:)
Mulla on elämäni ekaa kertaa oikea kirjoituspöytä!! Tai ei se ihan perus ole, mutta silti!! Olen innoissani, se on niin hieno!!:)
Iskä tilasi mulle, koulukuvien ohessa, postimerkkejä missä on mun kuva =D En tiedä mitä ihmettä niillä teen!!! =D Olisi ihanaa aloittaa kirjeenvaihto jonkun kanssa! Olen jo pitkään haaveillut siitä, mutta en sitten ole saanut aikaseksi viedä asiaa eteenpäin (ei sillä, että kehtaisin kuoriin laittaa oman kuvani!!! =P)
Vahojen tanssitkin kummittelevat mielessä.... Vaikka onhan niihin vielä aikaa, pitäisi mennä hankkimaan pukua. Ja kampaaja pitäisi varata hyvissä ajoin! (eli toisin sanoen, se pitäisi olla jo varattu.)
Autokoulukin on pahasti kesken! Itselläni ei ole niinkään kiire suorittaa sitä kauhealla hopulla. Mutta isi on ottanut sen vaivoikseen:)

Niinkun huomaatte, paljon on, mitä pitäisi tehdä! Koulu tietenkin siinä ohella... Nyt huomaan, että nautin siitä ohjaus projektista. Sai keskittyä vain yhteen asiaan:) Ja se on minun vahvuuteni. Kun saa keskittyä yhteen täysillä, silloin se myös toimii! Mutta kun pitää repiä itsestään voimia moneen, meinaa kaikki mennä pipariksi :/ No päivä kerralaan:) Sain taas eilen hoidettua autokoulun seuraavalle tasolle, joten eiköhän tämä tästä:))

3 kommenttia: