maanantai 31. maaliskuuta 2014

Tiedättekö, kaikki on hyvin mutta täysin sikin sokin! ehkä siksi en ole koko vuonna ollut kovin ahkera kirjoittamaan. En tiedä mistä aloittaa... En tiedä pitäisikö kirjoittaa stressi/angsti/kaikki on sekavaa kirjoitus vai jeiii, minä aikuistun/teen edes jotenkuten ihan omia päätöksiä/on kevät postaus. Tein yhteishaun, luen hulluna yliopiston pääsykokeisiin ja mietin olisiko amk silti enemmän minun juttuni. No ehkä sen päättää tulevaisuus. Annan mahdollisuuden sille, mitä tuleman pitää (tai yritän suojella itseäni pettymyksiltä =D).

Tutorini sanoi, että ajatteluni on kehittynyt lukuvuoden aikana. Osaan kuulemma katsoa asioita useammalta kannalta. Olen ollut puhevistinnän opettajamme suosikki alusta asti. Minusta kuulemma näkee että tulen pärjäämään koska olen iloinen, rauhallinen, tarkkaavainen ja ilmeikäs. Mikä on hassua, koska olen aina aikaisemmin ajatellut itsestäni juurikin noin, ja nyt en ole enää varma :D Ehkä se on juuri sitä kehittymistä, että mennään sekasorron kautta rauhaan... Tai jotain.

Olen myös tullut siihen tulokseen, että tämä yhteiskunta on liian julma. Rakkautta, hyväksyntää, huolenpitoa ja hellyyttä on ihan liian vähän. Jos tätä kutsutaan monipuolisesksi ajatteluksi, että näkee kuinka huonolla tolalla kaikki on... En ehkä halua nähdä sitä. (Puhuu psykologian opiskelija :D ) Ihminen on itsekäs, jopa empatia esiintyy "itsekkäistä" syistä. Toisaalta taas olen saanut huomata, että minulla on hyvin rakastava, huolehtiva ja vahva tukiverkko, joka pitää minusta huolta. (Toisin kuin ehkä joskus ajattelin, tai en tiedostanut ainakaan...)

Taidan tulla mökkihöperöksi täälä pienellä paikkakunnalla, pienissä ympyröissä. Ja silti jo hiukan harmittaa, että se on kohta ohi. En taida edes kehdata julkaista tätä, koska tässä ei ole päätä eikä häntää....

No jokatapuksessa nyt on kevät! Vihdoin täälä suomessakin! Odotan kesää enemmän kuin ehkä koskaan aikaisemmin elämässäni. En siksi, että en pitäisi olostani täälä tai tässä ja nyt. Vaan koska kesä tuo tullessaan jonkinlaisen varmuuden tulevasta, oli se sitten mitä tahansa. Niin ja että minulla on taas aikaa lukea hömppäkirjallisuutta, kutoa sukkia puolivalmiiksi, aloittaa maalaus/piirustus jutut uudestaan ja toivottavasti päästä seikkailemaan ympäri suomea (mahdollisesti/toivottavasti töistä saaduilla rahoilla =)).











Kuvat viikonlopun mökkireissulta. Oltiin juhlistamassa Katruskin synttäreitä porukalla, ja oli mitä upeimmat kelit! Oli hienoa päästä tuulettumaan :D

Hyvää kevättä, pitäkää itsenne kasassa ja nauttikaa. Elämää se vain on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti