perjantai 13. heinäkuuta 2012

Olen lomalla...! Olenko?

Olen lomalla... Olen lomalla... Olen lomalla... Jankutan sitä vähän väliä, enkä silti osaa rentoutua. Tunnen huonoa omaatuntoa ja ajattelen olevani huono työntekijä, kun jouduin jäämään sairaslomalle. VAIKKA NÄIN EI OLE!! Vahinkoja sattuu, jopa kesätyöntekijälle...



Lomalla ollessa tuntuu sietämättömältä pysyä paikoillaan. Kiertolaisen veri virtaa suonissani ajaen minua liikkeelle... Ja kun kävelykin on jo hankalaa, junnaan paikoillani ja tärisen reissuvieroitusoireista!! Onneksi ystäväni toimii pelastavana enkelinä, ja viikon päästä pääsen kokonaiseksi viikonlopuksi uusiin maisemiin!<3

2 kommenttia:

  1. kai tulet vaikka kävelykään ei onnistu

    VastaaPoista
  2. Kyllä se onnistuu. kunhan on kärsivällinen- Ja joka päivä sujuu paremmin! Tottakai tulen!!<3

    VastaaPoista