maanantai 14. toukokuuta 2012

MINÄ

Siivosin juuri "tärkeiden muistojen" laatikkoni. Aina silloin tulen hyvälle tuulelle! Näen kaiken sen, mitä elämä minulle on anatanut.
 Se kertoo minun koko elämänkertani, ainakin tärkeimmät tapahtumat sieltä.Aina silloin huomaan, kuinka olen kasvanut ihmisenä jokaisen kokemuksen jälkeen... Mitä tuola laatikossa sitten on? Sieltä löytyy päiväkirjani, matkapäiväkirjani, valokuvia, työsopimuksia ja palkkanauhoja, luokkakuvia, kirjeitä, kortteja, pääsylippuja, matkalippuja, käsikirjoituksia näytelmistä mitä olen tehnyt, näytelmien mainoksia ja käsiohjelmia, koululehtiä ja muita oppilaskunnan tempauksia koskevia lappusia ja lippusia... Kaikkea maan ja taivaan väliltä=) Taitaapa sielä olla myöskin korvasuojaimet ensimmäiseltä työkesältä, ja magneettikuvat rikkinäisestä polvestani... 

Toivon, että kaikki tuo pysyy tallessa, jotta voin muistella, ei muistaa mitä elämällä on ollut minulle annettavaa ja mitä se vielä voi tuoda tullessaan!

Ja olen taas pitkästä aikaa minä! Varma ja onnellinen minä! Maailma on taas avoin minulle. Onhan kesäkin tulossa, eikä mikään voi minua pysäyttää=) Minä, minä, minä! Tervetuloa takaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti