perjantai 7. lokakuuta 2011

Hassua, että vielä jokin aika sitten haaveilin siitä, että ystäväni (ja minä itsekkin tietenkin) asuisivat jo omillaan. Haaveilin kuinka viettäisimme iltaa jonkun heistä luona ja mukana olisi ihmisiä ketä en entuudestaan tuntisi:) Ja nyt se rupeaa toteutumaan! (itse edelleen vain haaveilen omasta kämpästä, mutta ehkä vielä....;)) Olin tänään luokkalaiseni asunnolla viettämässä iltaa, ja mukana oli mukavia ihmisiä, niitä keitä en entuudestaan tuntenut sekä vanhoja hyviä ystäviä :) Oli todella mukavaa:)
Viikko on sisältänyt kaikenlaista! Mutta loppuviimeksi se on ollut hyvin monipuolinen ja onnellinen. Olen ollut onnellinen itseni kanssa! Ja se on hieno asia:) Olen nauttinut ajasta itseni kanssa aivan erityisellä tavalla. Olen ollut kolmella ajotunnilla ja rakastan sitä! Olen aloittanut ohjausprojektin viimeinkin täydellä draivilla ja se on raskasta (muutama kyynelkin on jo projektin takia tirautettu.) Mutta rakastan sitäkin! Teatteri kahtena päivänä viikossa on aivan välttämätäön, ilman en jaksaiai kaikkea! Se on asia mitä viikolta aina odotan (on monia muitakin, mutta se onyksi ylivoimaisimmista. Toinen mitä odotan on pienet hetket kahvilassa, vain minä ja kahvikuppi:)
Tänään koulu alkoi vasta 13.00 ja silloinkin ensimmäisenä oli näytelmä harjoitukset! Minulla oli 11.00 ajotunti ja menin kaupunkiin jo kymmenen aikoihin. Oli ihanaa kun ei ollut kiire, oli aamulla saanut nukkua kunnolla ja hyvänen aika! Sain nauttia aamukahvini kahvilassa katsellen ihmisiä ja kuunnellen musiikkia:) Aurinko paistoi ja ajotunti sujui hyvin! Koulussa meillä oli viimeisenä liikuntaa,  joogaa. Ah nam nam :))
Kaiken kaikkiaan hyvä päivä! Yksi pienen pieni sana vain kuiskailee korvan takana. Stressi.

1 kommentti: