tiistai 3. toukokuuta 2011

Kiiltokuvia

Olemme nyt asuneet nykyisessä asunnossamme kohta kolme vuotta, mutta silti vieläkin kaapissani oli avaamaton laatikko. En muistanutkaan yhtään mitä se pitää sisällään! Sieltä löysin minun vanhat kirjepaperini, muutaman penaalin ja kaiken huipuksi vanhat paperinukkeni ja kiiltokuvani. Olin jo unohtanut niiden olemassa olon.
 Kun olin pieni, mummuni oli pelastusarmeijan kirpputorilla töissä. Hän oli pomoltaan saanut luvan ottaa palkkansa päälle sieltä tavaraa, jos vain sattui löytämään. Meille lapsille se oli oikea mekka! Oli aina mukavaa päästä auttamaan mummua tuonne kirpputorille. Sieltä löytyi aina kaikkea ihanaa. Tuolta ovat peräisin myös vanhat kiiltokuvani:) Niitä on sadoittan, osa ovat jo hiukan rypistyneet ja jotkin menneet ihan rikkikin. Mutta niitä on kaikenlaisia! Uusia, vanhoja, kukallisias, värikkäitä, niin vanhojen autojen kuvia kuin kuvia grimmin saduista tai nallepuhista. Olen viimeiset kaksi päivää vain käynyt niitä läpi, ja kerännyt kaikkein hienoimpia yhteen paikkaan:) Olen myös huomannut, että pidän kaikista vanhimmista eniten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti